czwartek, 24 grudnia 2015

Czwartkowe/Wigilijne - 4 paczki (w tym jedna niespodziewana)

Dziś 24.12.2015r. w tej Wigilijny Dzień, wczoraj udało mi się zdobyć jeden pozytyw na paczkę kurierską oraz wygrałem nagrodę w konkursie - ale o tym wkrótce. Około godziny 8:05 odwiedził mnie kurier/Mikołaj, który miał dla mnie paczkę/prezent. Tego samego dnia o 11:15 odwiedził mnie listonosz który miał dla mnie 2 przesyłki + jedna niespodziewana !!! Nie spodziewałem się że w Wigilię uda mi się coś dostać jakoś przesyłkę i to jeszcze od kuriera ! Pewnie jesteście ciekawi co w niej było...

Pierwsza paczka na dziś od firmy branży samochodowej.
W paczce były:
- firmowe ramki do tablic rejestracyjnych,
 
Druga przesyłka od Urzędu Miejskiego w Morągu - Miasto w województwie warmińsko-mazurskim, powiat ostródzki. Siedziba gminy miejsko-wiejskiej Morąg. Leży w historycznej krainie Pogezania i na terenie określanym od XVI wieku jako Prusy Górne (niem. Oberland). W czasach najdawniejszych zamieszkiwało te ziemie plemię staropruskich Pogezan. Dawniej siedziba powiatu morąskiego. W latach 1975-1998 miasto administracyjnie należało do województwa olsztyńskiego.
 
W Morągu warto zobaczyć i odwiedzić:,
- Zamek krzyżacki na Mazurach,
- Pałac Dohnów,
- Wieża ciśnień,
- Rozlewisko Morąskie,
- XIV wieczny Ratusz gotycki,
- Pomnik pamięci Johanna Gottfrieda Herdera,
- Gotycki kościół św. św. Apostołów Piotra i Pawła,
- Mury obronne,
- Armata z wojny francusko - pruskiej,
- Piękna panorama Morąga,
- Jezioro Narie,
- Plaża w Kretowinach,
- Liczne imprezy w sezonie letnim,
- Bogata baza gastronomiczno/noclegowa,
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-)

Morąg - Kraina nieodkrytych tajemnic,
W przesyłce było:
- 2 ulotki reklamowe,
- przypinka (PIN) kolejna do kolekcji !!!

 
Trzecia przesyłko-nagroda od Urzędu Miejskiego Andrychów - wziąłem udział w konkursie organizowanym na FB Andrychowa i może nie udało mi się wygrać nagrody głównej to dostałem małą przesyłkę/nagrodę pocieszenia.
 
A w przesyłko/nagrodzie było:
- folder informacyjny miasta Andrychów,
- czapka,
- pocztówka,
- smyczka,
- długopis,
 
Czwarta i ostatnia przesyłka (niespodziewana bo w czasie ostatnich porządków przed świętami odsunąłem szafkę na buty aby pod nią sprzątnąć i patrzę mała kopertka się za szafką zadomowiła od połowy października - pewnie biorąc inne przesyłki koperta mi wypadła) niespodziewana i zagubiona przesyłka od Urzędu Gminy Markusy - Gmina wiejska w województwie warmińsko-mazurskim, powiat elbląski. W latach 1975-1998 gmina położona była w województwie elbląskim. Siedziba gminy to Markusy.
 
Gmina serdecznie zaprasza do odwiedzenia i zwiedzenia:
- Zabytkowy dawny kościół mennonicki z 1899 r. ,
- Zabytkowa zagroda holenderska i dom podcieniowy z XVIII-XX
- Dobrze zachowany cmentarz menonicki,
- Rezerwat Jeziora Drużno,
- Zabudowania mieszkalne i gospodarcze typu holenderskiego: Szaleniec, Stalewo, Zwierzno, Kępniewo,
- Stare cmentarze menonickie w: Jeziorno, Szaleniec, Kępniewo, Węgle-Żukowo,
- Kościół z XIX wieku w Zwierznie,
- Most zwodzony w Jeziorze,
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-)
A w zagubionej kopercie było:
- 2 pocztówki,
- list,
 
A wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz