sobota, 30 stycznia 2016

Sobota z kolekcją przypinek (PIN)

Dziś jest 30.01.2016r. wyjątkowo w sobotę chciałbym Wam moi drodzy Fani i Przyjaciele Bloga "Gadżety na dobry dzień" pokazać jak i o ile wzbogaciła się moja kolekcja przypinek (PIN).

Od ostatniego wpisu (16 styczeń) i po bardzo dobrym ostatnim tygodniu do mojej kolekcji przybyło aż 49 przypinek (PIN). Tą liczbę zawdzięczam głównie jednej Przyjaciółce Bloga, ale też w dużej mierze dzięki Urzędom i Firmom. W ostatniej planszy musiałem zrobić mały porządek aby wyglądały bardziej przejrzyście i lepiej się je oglądało. Może się zastanawiacie - co on widzi w tych przypinkach (PIN) ??? Niektóre osoby zbierają: monety, smyczki czy długopisy itp. a ja zbieram przypinki (PIN) i  naprawdę cieszy mnie każda wpinka. Jak możecie zaobserwować na zdjęciach w jednej całości pinsy tworzą super kolekcję, która nie dość że dobrze się prezentują to i super się je ogląda.

Kolekcja przypinek (PIN) na dzień 30.01.2016r. liczy aż 464 różnych pinsów z Gmin/Miast Polski i Zagranicy/Powiatów/Instytucji i Firm, które zbieram od lutego 2015r. Cieszę się podwójnie z tego że w mojej kolekcji ostatnio pojawiły się piny różnych marek samochodowych, choć nie jest ich wiele ale może w przyszłości uda mi się zdobyć pinsy z innych marek. Wiem też że w najbliższych dniach do kolekcji dołączą też dwa piny z jednego Starostwa i Miasta - ale skąd i jak wyglądają te piny o tym wkrótce :-)

Pomóżcie mi zdobyć pinsa numer 500 - brakuje tylko 36 POMOŻECIE !!!

Przesyłam podziękowania dla wszystkich: Gmin/Miast/Powiatów/Instytucji/Firm/Przyjaciołom Bloga za wsparcie mojej kolekcji przypinek (PIN). Liczę na wsparcie moich PIN-ów abym mógł dalej rozwijać moją kolekcję.
 
Jeżeli jest ktoś kto chciałbym powierzyć mi swoje przypinki (PIN) lub wymienić je na smyczki to jestem chętny na wymianę. Proszę o kontakt: lukasz700000@interia.pl 

Oto i moja kolekcja:
 
 
 



Życzę miłej soboty i całego weekendu oraz Pozdrawiam i życzę sobie oraz wam wielu fajnych przesyłek i paczek.

2 komentarze: