czwartek, 22 września 2016

Czwartkowe - 2 przesyłki, autograf i instytucja

Dziś jest 22.09.2016r. witajcie w moim 362 wpisie na blogu. Trochę dziś na szybko ponieważ w końcu znalazłem parę wolnych chwil aby zadbać trochę o mój komputer i go w środku przeczyścić by mógł dalej mi służyć w mojej gadżetowej karierze.

Jeżeli chodzi o pozytywy to po wczorajszych 7 miłych odpowiedziach dziś otrzymałem ich 2 firmowe. O godzinie 15:30 odwiedził mnie listonosz który miał dla mnie 2 przesyłki. Trzymajcie za mnie kciuki aby jutro owych przesyłek i paczek było więcej niż dwie - każda przesyłka mile widziana !!!

Jako mały bonus mam dla Was zaproszenie muzyczne, dziś ukazała się nowa piosenka zespołu  
!!! Piosenka bardzo mi się podoba - POLECAM !!!

Pewnie nie lubicie jak się zbytnie rozpisuje więc od razu zabieram się za prezentacje moich dwóch przesyłek 3,2,1 START...

Pierwsza koperta od Tomasza Kubata.
Tomasz Kubat - jest prowadzącym magazyn "Uwaga" w telewizji TVN mający na celu przedstawienie widzom afer, reportaży, ciekawostek na rozmaite tematy.

A w pierwszej kopercie była:
- pocztówka z autografem i pozdrowieniami od Tomasza Kubata.


Panu Tomaszowi dziękuje za pocztówkę z autografem oraz życzę wszystkiego najlepszego w życiu prywatnym jak i zawodowym.

PS: Bardzo ładne są koperty od TVN-u:


Druga przesyłka i ostatnia na dziś jest od pewnej instytucji.
W drugiej i ostatniej przesyłce było:
- 2 opaski odblaskowe,
- 2 długopisy,
- smyczka

 
A Wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie przesyłek i paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania dzisiejszego wpisu !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz