czwartek, 16 marca 2017

Czwartkowe - 3 koperty/paczki, autografowe - w tym wizyta kuriera

Dziś jest 16.03.2017r. Czwartek to kolejny dzień w którym na nudę nie mogę narzekać. Od godzin przed południowych byłem tu tam i jeszcze tam - do domu wróciłem chwilę przed godziną 15:00. 
Sami rozumiecie jestem trochę zmęczony, więc dziś nie będę się za bardzo rozpisywać i od razu przeję do konkretów OK...

NOWE ZDJĘCIE:
Dziś także udało mi się wykonać nowe zdjęcie z mojego cyklu "Ciekawe w Siedlcach i nie tylko". Bardzo lubię fotografować a szczególnie gdy coś przykuje moje oko. Oto dziś chciałbym Wam przedstawić: Parafię pod wezwaniem Świętego Józefa w Siedlcach pod ciemnymi chmurami:


Mam nadzieje że te moje zdjęcie Wam się podobają - jak coś to dajcie znać w komentarzach 😎

Jeżeli chodzi o dzisiejszy gadżetowy dzień to po powrocie do domu zauważyłem że czeka na mnie 2 koperty od listonosza i 1 paczka kurierska - miło mi że listonosz z kurierem o mnie jak zawsze pamiętają 😀 Dziś także otrzymałem odesłaną na mój adres pocztowy kopertę (nie otwieraną), którą wysłałem z prośbą do aktorki o autograf. Być może wpisałem zły adres albo stało się coś czego nie wiem dlaczego została odesłana - to nic, długo tak koperta u mnie miejsca nie zagrzeje i jutro wyślę ją do tej samej aktorki ale pod inny adres. TRZYMACIE KCIUKI ABY WRÓCIŁO DO MNIE PODPISANE ZDJĘCIE !!! Z nowych pozytywów to niestety nie mam dla Was żadnych miłych informacji, choć mam nadzieje że w najbliższym czasie uda mi się wymienić z pewną osobą 4 moje autografy - szczegóły wkrótce 😊

To co, chyba nie obrazicie się jak skończę to moje rozpisywanie się na dziś i od razu przejdę do prezentacji dzisiejszych 3 nowych kopert/paczek 3,2,1 START...

PS: Jak zwykle mile widziane są nowe komentarze pod moim nowym wpisie 
😇 ZAPRASZAM 😈


Pierwsza nagrodowa paczka kurierska jest od Polskiego Związku Piłki Nożnej.
A w pierwszej paczce było:
- 11 kart z autografami od całej polskiej reprezentacji piłki nożnej kobiet,


!!! Cieszę się bardzo z tych autografów 😀 teraz byłoby SUPER jakby mi się zdobyć/wygrać takie kardy ale od naszej męskiej reprezentacji  w piłce nożnej !!!

Jak zdobyty: konkurs fb,
Ile czekałem: 7 dni/kurierem,
Szczegóły: Oryginały,

Druga koperta jest od Poseł na Sejm RP Pani Joanny Muchy.
Joanna Mucha - polska ekonomistka, polityk, posłanka na Sejm VI, VII i VIII kadencji, od 2011 do 2013 minister sportu i turystyki. W 2001 ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W 2007 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych. Od czasu ukończenia studiów pracowała jako nauczyciel akademicki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Była działaczką Unii Wolności. W 2003 wstąpiła do Platformy Obywatelskiej. Współtworzyła i koordynowała projekt „Akademia Janusza Palikota”. W wyborach parlamentarnych w 2007 uzyskała mandat poselski z listy PO, otrzymując w okręgu lubelskim 21 028 głosów. W wyborach w 2011 z powodzeniem ubiegała się o reelekcję (z wynikiem 45 568 głosów). 18 listopada 2011 prezydent Bronisław Komorowski powołał ją na urząd ministra sportu i turystyki w drugim rządzie Donalda Tuska. 27 listopada 2013 została odwołana z tego stanowiska. W 2015 została ponownie wybrana do Sejmu, otrzymując 43 459 głosów.

W drugiej kopercie była:
- pocztówka z autografem Joanny Muchy,


!!! Dziękuje bardzo Pani Poseł za pocztówkę z autografem oraz za wsparcie mojej kolekcji !!!

Jak zdobyty: mail,
Ile czekałem: -,
Szczegóły: Oryginał,

Trzecia i ostatnia na dziś duża koperta jest od Wisły Płock S.A.
Wisła Płock - polski klub piłkarski mężczyzn (jednosekcyjny) z siedzibą w Płocku, w sezonie 2016/2017 występujący w Ekstraklasie. Jednokrotny zdobywca Pucharu Polski i Superpucharu Polski. Trzykrotny uczestnik Pucharu UEFA. Za każdym razem kończył udział na II rundzie eliminacyjnej. Najbardziej znanymi piłkarzami reprezentującymi barwy płockiego klubu byli reprezentanci Polski: Jakub Wierzchowski, Wahan Geworgian (urodzony w Armenii), Sławomir Peszko, Adrian Mierzejewski, Radosław Sobolewski, Jacek Góralski, oraz Ireneusz Jeleń, który jako zawodnik Wisły wyjechał na Mistrzostwa Świata 2006.

A w dużej kopercie znalazłem:
- duży plakat z autografami zawodników Wisły Płock (szkoda że nie dodali klubowego PIN-sa),


!!! Dziękuje bardzo za duży plakat z autografami zawodników i wsparcie mojej kolekcji !!!

Jak zdobyty: mail,
Ile czekałem: -,
Szczegóły: Oryginał, plakat,
 
Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych

2 komentarze:

  1. Gratki u mnie może nie gadżety ale więcej testowanie
    Zapraszam http://gadzetyreni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;-) Na twojego bloga chętnie że wpadnę w wolnej chwili POZDRAWIAM ;-)

      Usuń