piątek, 21 lipca 2017

Piątkowe - 2 przesyłki, autografowa i instytucyjna

Dziś mamy 21.07.2017r. Już za parę godzin i chwil kilka rozpocznie nam się weekend 😀😉😊 A ja dziś mam dla Was do zaprezentowania dwie nowe przesyłki (autografowa i instytucyjna) od listonosza. Po mino wysłania dziś nowych maili z prośbami jak na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na "plus +" lub na "minus -". Wczoraj zaś pojawiła się jedna pozytywna wiadomość od pewnej firmy, ale na razie nie chce o tym więcej mówić aby nie zapeszyć 😊😉 - oby więcej takich 😎 Dziś także w Siedlcach o godzinie 21:00/Plac Sikorskiego odbędzie się kolejny seans firmowy z cyklu "Europejskie Kino Plenerowe" - wstęp wolny


KOLEKCJA AUTOGRAFÓW:
W ostatnich dniach jak pewnie zauważyliście do mojej kolekcji autografów przybyło kilka nowych okazów. Także w tym kierunku planuje dziś wysłać 6 nowych listów z prośbami i zdjęciami do podpisu.

(jak widać przygotowane koperty czekają na wycieczkę na Pocztę)

To co włączamy szybszy bieg i bierzemy się za prezentacje nowych przesyłek 3,2,1 LECIMY...

PS: Jak zwykle mile widziane są Wasze komentarze pod wpisem i łapki w górę na fanapge'u bloga.


Pierwsza przesyłka jest od zespołu Looks.
Zespół Looks - powstał w roku 2014. W skład zespołu wchodzi Dj-ka (Dj Sofi), oraz frontman, lider zespołu Łukasz Tomczyk. Na koncertach towarzyszą im dwie tancerki. Muzycy pochodzą z Tuszyna, w województwie łódzkim. Zespół każdego roku stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej, co zauważają i doceniają fani disco polo. Na swoim koncie posiadają takie hity jak: "Oddaj me sny", "Osiągalna", "Jak wolny ptak" czy niedawno wspólny kawałek Basta & Looks & Yzzy "Dziewczyna jak bomba".


A w pierwszej przesyłce była:
- płyta z autografem Łukasza Tomczyka/zespół Looks,


!!! Dziękuje bardzo za płytę z autografem oraz wsparcie mojej kolekcji !!!

Jak zdobyty: FB,
Ile czekałem: krótko,
Szczegóły: Oryginał,

Druga i ostatnia na dziś przesyłka jest od pewnej instytucji.
W drugiej i ostatniej przesyłce znalazłem:
- pocztówka,
- ołówek,


Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

1 komentarz: