piątek, 20 października 2017

Piątkowe - 2 koperty z gwiazdami + mała akcja :-)

Dziś mamy 20 październik 2017r. Piątek to dzień na który każdy czeka - no bo wiadomo weekend to odpoczynek, zabawy itp rzeczy przed nami. Dziś ja tak jak to było przez ten cały tydzień od listonosza otrzymałem 2 nowe koperty ze świata gwiazd 😊 Cieszę się także bo jak Wam w środę wspominałem moja prośba o gadżety przeszła kilka zmian i od razu odżyła moja lista pozytywów. W sumie tych miłych wiadomości pojawiło się 4: (2 urzędowe, 1 na autograf i 1 firmowa) - mam nadzieje że to nie koniec i w poniedziałek też coś na "+" się pojawi w mojej skrzynce mailowej i nie tylko... 😉

POMOŻECIE ???
Dziś także przeprowadzam małą akcje reklamową mojego bloga na FB. Z tego też powodu chciałbym bardzo poprosić wszystkie osoby, które odwiedzają mojego bloga, czytelników, przyjaciół i nie tylko o udostępnienie wpisu poniżej na tablicy swojego fanpage'a 😀 (link po kliknięciu w zdjęcie poniżej)...

https://www.facebook.com/gadzetynadobrydzien/posts/1941022712826787

!!! Z GÓRY DZIĘKUJE I POZDRAWIAM !!!

To wszystko na dziś 😉 Czas rozpocząć prezentacje moich dzisiejszych przesyłek 3,2,1 GO...


Pierwsza koperta jest od Teresy Lipowskiej.
Teresa Lipowska - polska aktorka teatralna, telewizyjna i filmowa. Dla współczesnego pokolenia widzów znana i wręcz utożsamiana z rolą Barbary Mostowiak - seniorki rodu w serialu „M jak miłość”. Przez wiele lat związana z kabaretem „Dudek”. Urodziła się 14 lipca 1937 roku w Warszawie. W 1957 roku ukończyła PWSFTViT w Łodzi oraz rozpoczęła pracę w Teatrze Ludowym, któremu pozostała wierna aż do 1985 roku. Później związała się ze stołecznym Teatrem Syrena, gdzie występuje do dziś. Przed ogromnym sukcesem związanym z serialem „M jak miłość”, Lipowska była przede wszystkim aktorką teatralną, w filmie i telewizji pojawiając się raczej w rolach epizodycznych, bądź drugoplanowych.


A w pierwszej kopercie było:
- zdjęcie z autografem Teresy Lipowskiej,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem oraz wsparcie mojej kolekcji !!!

Pani Tereso może to fakt że to zdjęcie nie jest najlepsze ale mi się podoba - POZDRAWIAM 😀
   
Jak zdobyty: list,
Ile czekałem: 15 dni,
Szczegóły: Oryginał,

Druga i ostatnia na dziś koperta jest od Karola Strasburgera.
Karol Strasburger - polski aktor filmowy, teatralny i telewizyjny. Studiował w Państwowej Wyższej Szkole Morskiej w Szczecinie. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie. Na ekranie debiutował w serialu "Kolumbowie" (1970) Rok później odniósł sukces, dzięki tytułowej roli w dramacie wojenno-sensacyjnym "Agent nr. 1" Zbigniewa Kuźmińskiego. Wystąpił w wielu filmach , m.in.: "Jeszcze słychać śpiew i rżenie koni" M. Waśkowskiego (1971), "Życie rodzinne" K. Zanussiego (1971),"Noce i dnie" J. Antczaka (1974). Największą popularność przyniosła mu postać Władysława Niwińskiego w serialu "Polskie drogi" (1976). Ostatnio znany jest głównie z prowadzenia w TVP2 programu "Familiada" i roli Karola Wekslera w serialu "Pierwsza Miłość" (Telewizja Polsat).


W drugiej i ostatniej kopercie było:
- zdjęcie z autografem Karola Strasburgera,



!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem oraz wsparcie mojej kolekcji !!!


Jak zdobyty: list,
Ile czekałem: 15 dni,
Szczegóły: Oryginał,

 To wszystko na dziś 😀 Na kolejny wpis zapraszam już wkrótce...

2 komentarze: