piątek, 18 grudnia 2015

Piątkowa - informacja

Witajcie moi Fani i czytelnicy w ten deszczowo/pochmurny Siedlecki Piątek !
Może się zastanawiacie dlaczego od dwóch dni ma moim Blogu "Gadżety na dobry dzień" nie pojawiają się nowe wpisy ? Ponieważ od dwóch dni listonosz oraz kurierzy mnie nie rozpieszczają w przesyłki - może to przez zbliżające się Święta Bożego Narodzenia, dużo obowiązków, sprzątania, lepienia pierogów, uszek i z tego powodu brak czasu na wysyłkę przesyłki lub paczki :-)

Ja się nie przejmuje tym i wiem że dla gadżeciarzy są dni lepsze i gorsze, może po świętach coś więcej przyjdzie przesyłek/paczek MIEJMY NADZIEJE że będzie lepiej !!!! Prośby piszę codziennie i parę pozytywów oraz negatywów dostałem, zobaczymy co z nich wyniknie.
Z widocznych zmian to zmieniłem tło Bloga aby wkomponowało się w okres Świąt - mam nadzieje że się podoba :-)
Mnie od poniedziałku czekają porządki, bo trochę pokój sobie zapuściłem - muszę się przybrać i poukładać sobie gadżety abym miał je ładnie i w porządku poukładane.
 
Dziś Piątek może listonosz lub któryś z kurierów się pojawi - jak coś to drugi wpis na Blogu się pojawi, jak nie to trudno...
 
14:15 AKTUALIZACJA:
Dziś kolejne 0 przesyłek - mówią że do trzech razy sztuka, oby nie do 4,6,8 czy 10 HEHEHEHE

  Łukasz Stańczuk                                
Główny Administrator Bloga ""Gadżety na dobry dzień"

4 komentarze:

  1. Po Świetach z pewnoscia bedziesz mial nawal :) dobrze ze dales taka informacje, przynajmniej wiadomo ze o nas nie zapomniales :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE ja o blogu nie zapominam !!! Ale trochę mnie denerwują przesyłki które nadawca wysłał np. 12.08 a jeszcze ich nie ma - zaginęły lub ktoś ma lepkie ręce :-(

      Usuń
  2. Wez poprawkę na wiatr poczta zawsze sie w grudniu spóznia dostaniesz w nowym roku :) ja też czekam na ważną przesyłkę którą zamówiłem tydzień temu z odbiornikiem dvb-t usb jako skaner radiowy(to tak na marginesie).Trzeba się uzbroić w cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na pewno masz rację ! Na początku roku pewnie dostanę nawał prezentów a właściwie przesyłek OBY OBY

      Usuń