sobota, 23 stycznia 2016

Sobotnie - Zmiany estetyczne na Blogu

Cześć Witam dziś w sobotę wyjątkowo z powodu chwili wolnego czasu jak to bywa w weekend postanowiłem trochę pobawić się ustawieniami Bloga aby wprowadzić coś nowego. Ze zmian widocznych to: zmieniłem tło na takie prezentujące pogodę za oknem oraz wprowadziłem też
dwie kolumny po lewej i prawej stronie Bloga (dawniej była tylko jedna).
Mam nadzieje że zmiany się podobają i nie będą mieć dużego wpływu na przeglądanie Bloga. Tło Bloga będzie zmieniane w miarę regularnie do zmieniającego się okresu za oknem. Jeżeli zmiany te wam nie pasują i chcielibyście coś na Blogu "Gadżety na dobry dzień" zmienić lub dać mi jakieś cenne wskazówki aby Blog był bardziej estetyczny lub czytelny to zapraszam jak zawsze do zostawienia po sobie opinii w komentarzach - każdy komentarz czytam i wysuwam wnioski :-)

Co do przesyłek to w piątek udało mi się wysłać trochę więcej jak zawsze próśb - zobaczymy co z tego wyniknie, liczę na przychylność Firm oraz Urzędów.

 
Pozdrawiam Czytelników i Przyjaciół, w najbliższym tygodniu liczę na dużooooo pozytywów oraz wiele fajnych i ciekawych przesyłek w tym przypinek (PIN) do pokazania.
 
    Główny administrator Bloga "Gadżety na dobry dzień"
                                                                                      Łukasz Stańczuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz