środa, 6 stycznia 2016

Trzej Królowie Kacper Melchior Baltazar - przybyli

Dziś mamy 6.01.2016r. czyli tak zwane Święto Trzech Króli. Dziś w Siedlcach jak w wielu innych miastach odbywał się Orszak Trzech Króli - chciałbym wam moim drodzy FAN-i pokazać kilka zdjęć, które udało mi się wykonać. Fajnym akcentem w tym roku podczas Orszak było to że pojawił się śnieg którego brakowało na święta.

Oto kilka fotek:









Mam małą prośbę do was:
Czy podobają wam się moje wpisy odskakujące trochę od tematyki Bloga ? Chciałbym tymi wpisami trochę urozmaicić Bloga aby był bardzie atrakcyjny dla nowych i obecnych widzów oraz czytelników.

4 komentarze:

  1. Jakie tytuły? Coś podobnego, jakie ja umieszczam na moim blogu (gadzetyrzeszowiak.blogspot.com)? Jeśli tak, uważam, że jest to bardzo fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewno żeby tak robić a nie ciągle to samo i gadzety i gadzety a tak to zawsze coś innego ja tak właśnie robię na przemiennie na swoim blogu,zawsze mam coś innego.

    OdpowiedzUsuń