piątek, 18 marca 2016

Piątkowe - 6 przesyłek firmowo, przyjacielsko, autografowo

Dziś mamy 18.03.2016r. w końcu dziś po kilku dniach przesyłek urzędowych przyszedł czas na 3 przesyłki firmowe i żeby było śmiesznie to otrzymałem je kolejno od kuriera/listonosza/pocztexu HEHEHE. Kolejne dwie okazały się być przesyłkami od przyjaciela mojego Bloga i autografem.
Dzisiejszy dzień udał się przesyłkowo ale nie mogę go zaliczyć do najlepszych jeżeli chodzi o pozytywy - otrzymałem dziś aż 3 negatywy firmowe i 1 urzędowy. W każdym negatywie za to  mogłem przeczytać informacje że: firmie bardzo podoba się mój Blog i chętnie będę do niego wracać oraz otrzymałem życzenia szybkiego powiększenia swojej kolekcji gadżetów i przypinek (PIN) - z czego jestem !!! ZADOWOLONY !!!

Nie będę dalej się rozpisywał i zaczynam opisywanie dzisiejszych zdobyczy...

Pierwsza przesyłka od Bacca (firma wyraziła zgodę na publikacje danych).
Jak dobrze pamiętacie dwa tygodnie temu otrzymałem paczkę z gadżetami dotyczącymi produktu smart11. Dziś doszła kolejna paczka  tym razem od dostawcy smart11, firmy Bacca!
Poza smart11 o którym pisałem ( www.smart11.pl ) Bacca zajmuje się dostarczaniem rat i rozwiązań dla agentów i ubezpieczycieli. Może logo Bacca jeszcze nie znacie, ale jeśli macie ubezpieczenie w miesięcznych ratach lub będziecie płacić niskimi ratami w przyszłości to prawdopodobnie w rozliczeniach uczestniczy ta firma.
Ładny kubek, prawda?

A co do gadżetów to dostałem:
- kubek Bacca,
- ołówek,
- długopis,
- przybornik,



Druga paczka kurierska od firmy z branży motoryzacyjnej.

Nie było mnie w domu i miły kurier zostawił paczkę u mojej sąsiadki (dobrze że żyje w zgodzie z sąsiadami) ;-) a w drzwiach znalazłem taką karteczkę:



Bardzo miła niespodzianka od kuriera dzięki czemu nie muszę nigdzie chodzić i odbierać paczki.
Dziękuje i pozdrawiam kuriera z mojej okolicy.

A w paczce od firmy było:
- duży notes,
- podkładka pod napój,
- ulotka,
- szmatka do czyszczenia okularów w etui,
- smyczka,
- długopis,



Trzecia przesyłka od przyjaciela mojego Bloga Wojciecha Niedzielaka który jest autorem Bloga "Gadzety Zbieranie i inne" na który serdecznie zapraszam !!!

 Dziękuje bardzo Wojciechowi za powiększenie mojej kolekcji przypinek (PIN).

!!! POZDRAWIAM !!!

A w przesyłce jak już możecie się domyślacie było: 
- 5 przypinek (PIN) które bardzo mi się podobają - kolejne do kolekcji !!!



Czwarta koperta od piłkarza Kamila Sylwestrzaka - obrońcy Korony Kielce.
W kopercie było:
- zdjęcie z autografem Kamila,



Piąta i ostatnia na dziś paczka Pocztexu od firmy SeoPilot.pl https://www.seopilot.pl/ i https://www.facebook.com/seopilotpl/?fref=ts (firma wyraziła zgodę na publikacje swoich danych) - SeoPilot to zautomatyzowany system do profesjonalnego pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych w Internecie. Do korzystania z Systemu SeoPilot nie jest potrzebna żadna specjalistyczna wiedza w zakresie pozycjonowania, wystarczy stworzyć Projekt, doładować Konto Użytkownika i obserwować rosnące pozycje.

Najbardziej efektywnym sposób pozyskania klientów z Internetu jest pojawienie się Twojej strony w TOP10 wyników wyszukiwania Google. Jednym z najważniejszych warunków jaki należy spełnić, aby znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania, jest zdobywanie wartościowych linków z zaufanych stron prowadzących do Twojego serwisu. Firma stara się, aby dzięki automatyzacji pozycjonowania oraz narzędziom analitycznym SEO promocja w Internecie była jak najprostsza. Właśnie w tym SeoPilot z powodzeniem pomaga swoim Użytkownikom.
Posiadasz serwis i chciałbyś uzyskiwać z niego dochód? Właścicielom serwisów internetowych System SeoPilot oferuje znakomitą możliwość zarobku na udostępnianiu miejsca reklamowego

Wcale nie musisz posiadać specjalnych umiejętności lub orientować się w niuansach marketingu internetowego. Jedyne, co powinieneś zrobić, to dodać swoją stronę do naszego Systemu i zacząć zarabiać. Do wyboru masz różne sposoby sprzedaży: pełny wykup powierzchni reklamowej lub giełdę linków.

Usługi świadoczone przez SeoPilot:
- pozycjonowanie stron,
- pozycjonowanie longtail,
- analiza stron pod kątem optymalizacji,
- monitorowanie efektów kampanii pozycjonowania,

Całą resztę wykona za Ciebie SeoPilot.
SERDECZNIE POLECAM :-) 
  
A w paczce od Pocztexu było:
- duży i solidnie wykonany kubek,
- pendrive 4 GB w kształcie karty kredytowej,


Jest godzina 16:25 do moich drzwi niespodziewanie zapukał Pan z InPostu i miał dla mnie jedną mała paczuszkę...

Szósta i ostatnia przesyłka na dziś od jednego sklepu internetowego.
W przesyłce była:
- super śrubokręt w kształcie długopisu (na pewno się przyda bo planuje na święta przeczyścić sobie komputer),
- płyn do lepszej płynności ruchu myszki,
- smyczka,
- długopis,
- kalendarzyk na 2016r.,


A wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz