czwartek, 14 lipca 2016

Czwartowe - 4 przesyłki zagraniczne i firmowe

Dziś jest 14.07.2016r. kolejny deszczowo/pochmórny dzień w Siedlcach  Po wczorajszych 5 przesyłkach dzisiaj przyszła kolej na 4 od Listonosza. Co do pozytywów to udało mi się otrzymać ich 3 (2 firmowe w tym jeden kurierski i od Przyjaciółki Bloga).

Miło mi poinformować że mój Blog od dnia wczorajszego ma nowego Przyjaciela - Serdecznie Gratuluje i myślę że jeszcze wiele razy Was pozytywnie zaskoczę !!!

Nie będę się dalej rozpisywał i zaczynam prezentacje dzisiejszych przesyłek:

Pierwsza przesyłka jest od zagranicznego miasta.
A w pierwszej przesyłce było:
- mały liścik,
- wizytówka,
- przypinka (PIN) kolejna 958 w kolekcji !!!


Druga przesyłka od drugiego zagranicznego miasta na dziś.
W drugiej przesyłce była:
- przypinka (PIN) kolejna 959 w kolekcji !!!


Trzecia przesyłka jest od firmy z branży motoryzacyjnej.
A w trzeciej przesyłce było:
- cennik dotyczący wyposażenia jednego modelu samochodu,
- breloczek, 
- smyczka,


Czwarta i ostatnia przesyłka jest od firmy z branży telekomunikacyjnej.
W czwartej ostatniej przesyłce znalazło się:
- 3 sztuki okularów,
- 3 smyczki w tym jedna mała,
- 2 balony,
- długopis,


A Wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie przesyłek i paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania dzisiejszego wpisu !!!

2 komentarze:

  1. Gratuluję! Okulary świetne! :D Moje dzisiejsze zdobycze u mnie na blogu,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki też mi się te okulary podobają tylko nie ma odpowiedniej pogody aby je wypróbować. Twojego Bloga obiecuje że będę podglądął

    OdpowiedzUsuń