sobota, 23 lipca 2016

Sobota z Jubileuszową 1000-czną Przypinką (PIN) w mojej kolekcji


Dziś jest 23.07.2016 r. Wyjątkowo w sobotę tak jak już zapowiadałem Zapraszam Was dziś na wyjątkowy Jubileuszowy wpis z okazji 1000 PIN-a. Fajerwerki macie na górze, szampan wypity w środę jak stuknęła mi owa przypinka (PIN), a teraz chciałbym przedstawić trochę historii o mojej kolekcji...

Kilka słów o kolekcji przypinek (PIN):
Pierwszego swojego PIN-a otrzymałem dnia 16.07.2015 r. Od Gminy Warta Bolesławiecka : -) i na samym początku nie myślałem o ich kolekcjonowaniu. Gdy pojawiła się przypinka druga, trzecia, czwarta pomyślałem sobie: kurde fajnie byłoby takie małe znaczki promujące regiony i nie tylko kolekcjonować. Przypinek (PIN) z dnia na dzień z miesiąca na miesiąc udawało mi się otrzymywać coraz więcej, a kolekcja stawała się coraz większa. Kolekcję wiele razy musiałem na nowo układać, aby zapanował w niej porządek. Wiele razy zdarzyło się też, że byłem zmuszany do „naprawy PIN-a” który w czasie wysyłki został uszkodzony np.: oberwana lub wygięta nóżka na odwrocie przypinki, lecz te wszystkie te czynności się udawały.  

Z tego miejsca chciałbym Serdecznie Podziękować i Pozdrowić wielu Przyjaciołom Bloga (nie wymienię wszystkich imion, ponieważ na pewno jakieś pominę), osobom, firmom i instytucjom którzy/które pozytywnie potraktowali moją prośbę i przesyłami mi swoje PIN-y : -).

Na dzień 23.07.2016 r. Kolekcja liczy aż 1043 przypinek (PIN). W kolekcją są PIN-y np.: patriotyczne, partie polityczne, dzielnice Warszawy, fundacje, powiaty, miasta (w tym te duże), gminy, instytucje, PIN-y z flagami, związki sportowe, sportowe, firmowe, marki samochodowe, zagraniczne i inne. Chciałbym Wam przypomnieć kilka archiwalnych zdjęć jak na początku wyglądała moja kolekcja:


Cały czas jestem otwarty na nowe PIN-y. Jeżeli jest ktoś, kto posiada takie przypinki (PIN) i chciałby mi je powierzyć w takim razie zapraszam do kontaktu. Chętnie też nawiąże współprace na zasadzie wymiany PIN-ów. Cały czas aktualne zdjęcie przypinek (PIN) i buttonów są dostępne pod linkiem Przypinki (PIN) i buttony na wymianę.
Kontakt do mnie znacie mail: lukasz700000@interia.pl, lub przez wiadomości prywatne na fanpage Bloga
!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!

A oto jak wygląda moja cała kolekcja przypinek (PIN) na dzień 23.07.2016r.:

2 komentarze: