czwartek, 15 września 2016

Współpraca z Komodo Energy Drink

Witam Was dziś w wyjątkowym wpisie który w całości będzie poświęcony współpracy z firmą Komodo Energy Drink. Cieszę się bardzo, że kolejna firma wyraziła chęć współpracy ze mną i z moim Blogiem na zasadzie recenzowania produktów — oby takich współpracy było więcej !!! Dziś około godziny 10:15 odwiedził mnie kuriera z dość dużą paczką a co w tej paczce było to już za chwilę Wam zdradzę...

!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM NA WPIS !!!

KOMODO ENERGY DRINK to moc zamknięta w puszce, dostępna w czterech smakach: czarnej porzeczki, dzikiej poziomki, mroźnego mojito oraz klasycznym. Napój pomaga zwiększyć koncentrację oraz zwalczyć stres, ponieważ oprócz naturalnej kofeiny, zawiera witaminy B6 i B12. Polski produkt zdobył uznanie wielu konsumentów, którzy deklarują, że to najsmaczniejsze źródło energii, jakiego próbowali.




W ramach współpracy do testów otrzymałem:
- Oranżada biała (3 sztuki),
- Oranżada czerwona (3 sztuki),
- Komodo Energy Drink (3 sztuki),
- Komodo Soczysty Arbuz Energy Drink (3 sztuki),
- Komodo Dzika Poziomka Energy Drink (3 sztuki),
- Komodo Czarna Porzeczka Energy Drink (3 sztuki),
- Komodo Zielone Jabłko Energy Drink (3 sztuki),
- Komodo Mroźne Mojito Energy Drink (3 sztuki),
- katalog produktów 2016r.,
- 2 smyczki,


Szata graficzna puszek (która bardzo mi się podoba):


Różnorodna paleta smakowa napojów KOMODO:


Zapraszam do mojej recenzji produktów: 
Po otrzymaniu dużej paczki moim oczom ukazała się cała zgrzewka puszek z napojami KOMODO - łącznie 24 w różnych smakach po 250 ml każda. Pierwszą rzeczą która przykuła moją uwagę była szata graficzna puszek, szczególnie oranżad która bardzo mi się podoba. Do testów na pierwszy ogień poszła puszka z KOMODO Oranżadą Czerwoną (zdjęcie obok) którą zawsze lubiłem pić. Jeżeli chodzi o smak to muszę przyznać że przypadł mi do gustu. Co do napojów Komodo Energy Drink jest to wzmocnieniem po wzmożonym wysiłku fizycznym i psychicznym dla każdej osoby. Po za naturalną kofeiną napoje zawierają witaminy B6 i B12, a duży wachlarz smaków na pewno sprawi że każdy znajdzie swój ulubiony napój. W kolejnych dniach będę testował inne smaki napojów Komodo ale jakoś jestem spokojny o ich smak. Więcej o napojach jak i o firmie można znaleźć na stronie internetowej oraz na fanpage'u

!!! SERDECZNIE POLECAM NAPOJE KOMODO !!!

Dziękuje bardzo firmie Komodo Energy Drink za chęć nawiązania ze mną współpracy oraz za podesłanie dużej paczki swoich produktów i jakby kiedyś firma miała jakieś nowe smaki to chętnie mogę je przetestować.

1 komentarz:

  1. Cześć! Jestem kolekcjonerem. Próbowałem znaleźć komodo napojów energetycznych i nie powiodło się. Chciałbym kupić od ciebie czerwony metalowy top z jaszczurką na nim. Jeśli chcesz, skontaktuj się ze mną w www.facebook.com/cantabcollector. Mogę ci zapłacić za pośrednictwem systemu PayPal. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń