środa, 26 października 2016

Środowe - 2 paczki, instytucja i firma - 2x kurier

Dziś mamy 27.10.2016r. Witam Was Serdecznie !!! Nowy wpis dzisiaj trochę się opóźnił a to za sprawą że dopiero przed chwilą (18:10) wróciłem do domu. Po południu byłem na zakupach w galerii handlowej i w końcu udało mi się zakupić nowe spodnie ;-)

Jeżeli chodzi o wczorajszy dzień to otrzymałem 2 nowe pozytywy (na autograf i firmowy) oraz bardzo miłą wiadomość od pewnej firmy która już przysłała mi paczkę z gadżetami. Owa firma dziękuje mi za przedstawienie swoich gadżetów na blogu i obiecuje mi że jeżeli pojawią się u nich nowe gadżety to mogę liczyć ponownie na paczkę od nich - takie współprace są najlepsze DZIĘKUJE. Dziś natomiast otrzymałem 2 negatywy urzędowe (musi być równowaga) ale nie przejmuje się tym. Choć dziś nie mam do przedstawienia nowych przesyłek od listonosz to chciałbym zaprezentować Wam dwie paczki kurierskie które otrzymałem wczoraj i dziś - oto i one: 

PS: Dajcie jakiś znak obecności w komentarzach !!!

Pierwsza i wczorajsza paczka kurierska jest od pewnej instytucji.

Fiszki - to zestawy kartoników służące do nauki jeżyków obcych. Awers każdego kartonika zawiera hasła w języku polskim, a rewers - ich tłumaczenie na język obcy. Ucząc się, należy patrzeć najpierw na polską, a następnie na "obcą" stronę i starać się zapamiętywać hasła.


A w pierwszej paczce było:
- fiszki 4 gry - język angielski,
- fiszki rozmówki + karty - język angielski,
- fiszki obrazkowe, czasowniki nieregularne - język angielski,
- fiszki kwartet + zwierzęta - język angielski,
- 4 zestawy małych fiszek,
- 2 zestawy dużych fiszek,
- 2 foldery reklamowe,


Druga i ostatnia na dziś paczka kurierska jest od pewnej firmy.
W drugiej i ostatniej paczce było:
- fajny notes,
- 9 magnesów na lodówkę,
- 2 skrobaczki do szyb,
- notes na lodówkę,
- 4 czyściki do ekranu telefonu,
- 4 breloczki,
- 3 żetony do wózków sklepowych,
- 2 naklejki,
- 4 przypinki,
- 2 przypinki (PIN) kolejne 1340 i 1341 w kolekcji !!!


A Wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie przesyłek i paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania dzisiejszego wpisu !!!

8 komentarzy:

  1. Fiszki by mi się przydały, cały czas próbuję się zabrać za naukę francuskiego i mi nie wychodzi :( a co do drugiego pudełka, jestem wielkim entuzjastą "pierdółek", więc całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i oczywiście zapraszam do śledzenia innych moich gadżetowych i nie tylko wpisów na blogu.

      Usuń