wtorek, 29 listopada 2016

Wtorkowa - 1 przesyłka, firmowa + ZAPROSZENIE

Dziś jest 29.11.2016r. Jak tam Wam wtorek mija, dużo śniegu przez noc napadało ? U mnie da się przeżyć, choć wczoraj na chodnikach i ulicach było kiepsko. Dzisiejszy wpis będzie krótszy niż zwykle ponieważ po wczorajszych 4 przesyłach dziś listonosz dostarczył mi tylko jedną dużą kopertę - ale o tym za chwilę.

TAJEMNICA PREMIERA:
Jeżeli bacznie śledzicie fanpage'a bloga to wiecie że dziś poza gadżetami mam dla Was tajemniczą premierę - spokojnie już wszystko zdradzam !!! Jak pewnie wiecie po za gadżetami promocyjno - reklamowymi kolekcjonuje także przypinki (PIN), autografy i małe modele motoryzacyjne. W ostatnich dniach do tej ostatniej wymienionej kolekcji przybyło kilka nowych okazów i właśnie dlatego postanowiłem tak jak dla gadżetów, przypinek (PIN) i autografów stworzyć oddzielną kartę: Kolekcja modeli motoryzacyjnych (znajdująca się pod logiem bloga) gdzie na bieżąco będę dodawał informacje i zdjęcia nowych okazów w tej kolekcji POLECAM...


!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!
do komentowania wpisów oraz każde stron przyległych do bloga:
O mnie... /Kontakt /Kolekcja autografów /Kolekcja modeli motoryzacyjnych /Kolekcja przypinek (PIN) /Moje współprace /Przypinki (PIN) i buttony na wymianę.

Kolekcja to jedno a gadżety to drugie. Dziś niestety nie był taki dobry dzień niż wczoraj (3 nowe pozytywy) i oprócz 3 urzędowych negatywów nic nie otrzymałem nowego - ale dzień się jeszcze nie skończył !!! Tak jak już wspomniałem dziś od listonosza otrzymałem tylko jedną przesyłkę, którą od razu przejdę aby ją Wam zaprezentować...

Pierwsza i ostatnia przesyłka na dziś jest od pewnej firmy z branży paliwowej.
A w pierwszej i ostatniej przesyłce było:
- SUPER skrobaczka do szyb (idealna na te zimowe warunki jakie mamy za oknem obecnie),
- podkładka pod myszkę,
- mały breloczek w kształcie tirka,

Przesyłka ekspresowa ponieważ wczoraj od tej firmy otrzymałem pozytywną odpowiedz a dziś ją otrzymałem do ręki - widać że Poczta Polska się postarała 😊😀


A Wy co dzisiaj dostaliście ? ile macie przesyłek i paczek ? pochwalcie się ? zapraszam do komentowania dzisiejszego wpisu !!!

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Twoja przesyłka mi od razu przypomniała, że muszę ze swoich gadżetów wygrzebać rękawicę ze skrobaczką, albo same rękawiczki. Ręce marzną już jak się odśnieża auto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa :) Ja kiedyś pisałem recenzję Galaxy A5 i dostałem do testów, ale niestety musiałem potem oddać :(

    OdpowiedzUsuń