wtorek, 27 grudnia 2016

Wtorkowe - 5 przesyłek, autografowe i firmowa

Dziś jest 27.12.2016r. Święta, święta i po świętach, przed nami Sylwester 2016r. Jak Wam minęły te świąteczne dni, świętowaliście w domu czy wyjeżdżaliście gdzieś do rodziny ? Ja tradycyjnie Wigilię świętowałem w domu z najbliższymi a o 0:00 udałem się na Pasterkę. W pierwszy dzień świąt spędziłem na wyjazdach do rodziny a w drugi to rodzina przyjechała do mnie - czyli można powiedzieć że nie narzekałem na nudę 😁 Jak zawsze w święta nie mogło się obejść bez dobrego jedzenia i teraz trzeba mieć postanowienie noworoczne na zrzucenie kilku dodatkowych kilo 😊

Ciekawy jestem czy otrzymane prezenty od Mikołaja 😄 były trafione czy nie ? Moje były !!! Otrzymałem nowy album na autografy (bo mój stary chciał przejść na emeryturę) oraz coś dobrego z łakoci.


Jeżeli chodzi o dzisiejszy gadżetowy dzień to od listonosza otrzymałem łącznie 5 nowych przesyłek. Po mimo że dziś i w święta wysłałem kilka maili tu i tam nie otrzymałem nic nowego z pozytywów, ale udało mi się wygrać w jednym konkursie nagrodę 😀 Przez święta podziałałem trochę jeżeli chodzi o autografy i w najbliższych dniach planuje wysłać kilka listów z prośbami + otrzymane parę tygodni wcześniej zdjęciami - mam nadzieje że nie zaginą te moje listy i trafią do adresatów.


To co nie będę się dalej rozpisywał i od razu przejdę do moich dzisiejszych 5 przesyłeczek 3,2,1 DO ROBOTY...

Pierwsza bardzo ładna koperta jest od Anny Waszkiewicz.
Anna Waszkiewicz - Charyzmatyczna wokalistka o bardzo oryginalnej, ciepłej barwie głosu. Dzięki improwizacji, którą opanowała do perfekcji, śpiewając jazz, stała się niepowtarzalną wokalistką Live Act. Od 2000 r. występuje w najlepszych klubach w kraju, u boku znanych didżejów i instrumentalistów z Polski i zagranicy. Do znaczących osiągnięć artystki zaliczyć można nagrodę główną Międzynarodowego Festiwalu Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting „Złota Tarka”, Grand Prix na III Rock Open Air Festival, występy na festiwalach w Opolu i Przystanek Woodstock. Z powodzeniem brała też udział w programach telewizyjnych, dochodząc do ścisłego finału w „Śpiewaj i Walcz”oraz „Must be the Music”, ”The Voice of Poland”. Przez kilka lat występowała też w rockowym zespole PLAN, z którym w 2012 r. wydała debiutancki album „Mrock’n’roll”.
Gościnnie wystąpiła też na płytach tak znakomitych artystów, jak Wojtek Pilichowski, Fisz, Eldo, Modfunk, Sonar Soul, Star Of’77, Mechanix. Piosenka w jej wykonaniu znalazła się również na ścieżce muzycznej filmu „Ego”. Przez lata uświetniała swoim głosem wielkie eventy: Marlboro F1, Hennesy, Mini Moris, Finlandia, Jack Daniels, Porshe, H&M, Międzynarodowy Festiwal Warsaw Challenge, Mistrzostwa Świata Night of the Jumps w skokach motocrossowych FMX. Jest wokalistką dwóch zespołów: Just Friends oraz The Mooz.

A w pierwszej bardzo ładnej kopercie było:
- zdjęcie z autografem Anny Waszkiewicz,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem i pomoc w powiększeniu mojej kolekcji !!!

Druga przesyłka jest od Marzeny Brzóstowicz.
Marzena Brzóstowicz - polska wokalistka, autorka tekstów i muzyki.

W drugiej przesyłce było:
- płyta z autografem Marzeny Brzóstowicz,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem i pomoc w powiększeniu mojej kolekcji !!!

Trzecia koperta jest od Georga Streitbergera.
Georg Streitberger - austriacki narciarz alpejski, mistrz świata juniorów. Po raz pierwszy na arenie międzynarodowej Georg Streitberger pojawił się 5 grudnia 1996 roku w Kaunertal, gdzie w zawodach University Race w slalomie zajął 44. miejsce. W 2000 roku wystartował na mistrzostwach świata juniorów w Québecu, zdobywając złoty medal w gigancie. Na rozgrywanych rok później mistrzostwach świata juniorów w Verbier zajął szóste miejsce w supergigancie i dziewiąty w biegu zjazdowym. W zawodach Pucharu Świata zadebiutował 18 marca 2000 roku w Bormio, gdzie zajął 24 miejsce w gigancie. Tym samym już w swoim debiucie wywalczył pierwsze pucharowe punkty. Na podium po raz pierwszy stanął 2 marca 2008 roku w Kvitfjell, wygrywając supergiganta. W zawodach tych wyprzedził bezpośrednio Bode Millera z USA oraz Didiera Cuche'a ze Szwajcarii. Najlepsze wyniki osiągnął w sezonie 2012/2013, który ukończył na dziewiętnastej pozycji w klasyfikacji generalnej. Był też między innymi drugi za Tedem Ligetym w klasyfikacji giganta w sezonie 2010/2011. W 2010 roku wystartował na igrzysk olimpijskich w Vancouver, gdzie jego najlepszym wynikiem było siedemnaste miejsce w supergigancie. Na rozgrywanych cztery lata później igrzyskach olimpijskich w Soczi był siedemnasty w zjeździe, a w supergigancie zajął 21. miejsce. Był też między innymi ósmy w supergigancie podczas mistrzostw świata w Vail/Beaver Creek w 2015 roku.

A w trzeciej kopercie było:
- 2 pocztówka z autografami Georga Streitbergera,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem i pomoc w powiększeniu mojej kolekcji !!!

Czwarta koperta jest od pewnej Pani Posła na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej.
W czwartej kopercie było:
- świąteczna kartka z podpisem Pani Poseł na Sejm RP DZIĘKUJE BARDZO 😀,


Piąta i ostatnia na dziś przesyłka jest od pewnej firmy z branży spożywczo/przemysłowej.
A w piątej i ostatniej przesyłce było:
- duża torba papierowa,
- bardzo fajny pendrive 8 GB,
- karta z życzeniami świątecznymi DZIĘKUJE BARDZO 😀,
- etui na smartfona na biegaczy,
- mały notes,
- 5 balonów,
- smycza,
- długopis,
- żeton do wózków sklepowych,


Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz