wtorek, 31 stycznia 2017

Wtorkowe - 2 przesyłki, autografowe i wymiana przypinek (PIN) + ŚWIĘTOWANIE 1500-tnego PIN-a w mojej kolekcji

Dziś jest 31.01.2017r. Pierwszy miesiąc nowego 2017 roku przechodzi powoli do historii, a ja mam dla Was kolejne miłe powody od nadawców przesyłek aby stworzyć nowy wpis na blogu. Dziś trochę słabszy wynik niż wczoraj ale najważniejsze że coś zawsze jest nowego.

KOLEKCJA PRZYPINEK (PIN):
Miło mi ogłosić że dziś ja i mój blog mamy powody do świętowania w postaci 1500-tnej przypinki (PIN) w mojej kolekcji - więcej informacji już za chwilę. To co, jak tradycja nakazuje umawiany się na sobotę (4.02) na wyjątkowy wpis dotyczący dzisiejszego święta w mojej kolekcji. Po za wspomnianym już wpisem także w ten weekend planuje opublikować kolejny wpis dotyczący mojej wczorajszej współpracy - zapowiada się gorący weekend na blogu.


Jeżeli chodzi o dzisiejszy gadżetowy wtorek to około godziny 14:25 odwiedził mnie mój znajomy listonosz z dwiema przesyłami. Co do pozytywów to nie było dziś nic nowego, ale za to otrzymałem informacje od mojego dawnego pozytywu że przesyłka została wysłana 😊 Planuje dziś także wysłać dwa nowe listy z prośba o autografy.

Jeżeli nie macie nic przeciwko to zaczynamy prezentacje dzisiejszych gadżetowych zdobyczy 3,2,1 START...
 

Pierwsza koperta jest od Natalii Rybickiej.
Natalia Rybicka - polska aktorka, występująca na scenie w zespole Teatru Studio w Warszawie. Ukończyła naukę w liceum ogólnokształcącym w Aninie, jest absolwentką klasy o profilu artystycznym. W 2010 r. ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Mieszka w Warszawie. Natalia Rybicka ma dwóch braci: Piotra (ur. 1988) i Pawła (ur. 1995). Trenuje taniec nowoczesny, klasyczny i disco dance (dwukrotnie została mistrzynią Polski w Disco Dance Freestyle). Obecnie Natalię można zobaczyć w serialu "Blondynka" (TVP 1) jako Sylwie Kubus - główna rola.

A w pierwszej kopercie było:
- zdjęcie z autografem Natalii Rybickiej,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem oraz wsparcie mojej kolekcji !!!

Cieszę się bardzo z tego że Natalia pozytywnie i dość szybko (26.01. wysyłka) odpowiedziała na moją prośbę 😀

Druga i ostatnia na dziś przesyłka jest od kolekcjonera przypinek (PIN) Piotra. Jest to nasza kolejna udana wymiana PIN-ów i mam nadzieje że nie ostatnia. 

W drugiej i ostatniej przesyłce znalazłem:
- 16 przypinek (PIN) z wymiany - kolejne od 1500 do 1515 w kolekcji !!!


Jak dla mnie jest to super wymiana z dwóch powodów:
1) wśród PIN-ów są takie z dużych miast Polski np.: Gorzów Wielkopolski, Rybnik, Piła, Kutno, Opole czy Ełk - których mi brakowało a ciężko jest je zdobyć,
2) wymiana będzie także na długo zapamiętana przeze mnie, ponieważ PIN-y od Piotra dały mi możliwość świętowania 1500-tnej przypinki (PIN) w mojej kolekcji !!!

A oto 1500-tna przypinka (PIN) w mojej kolekcji, tak się prezentuje:


!!! Dziękuje Piotr i mam nadzieje że moja przesyłka przypadła tobie do gustu !!!
POZDRAWIAM

Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz