środa, 22 marca 2017

Środowe - 2 koperty/paczki, zakupowa i autografowa

Dziś mamy 22.03.2017r. Długo się nie widzieliśmy !!! Od poniedziałku trochę tych godzin/minut/sekund upłynęło 😀😁😀 HEHEHE Wczoraj pomimo że nie otrzymałem żadnej nowej przesyłki ani paczki to miałem bardzo miły dzień. Dzień w którym udało mi się: wygrać w konkursie, nawiązać nową firmową współprace na zasadzie recenzji produktów (druga w ostatnim czasie), dopiąć wszystkie szczegóły jeżeli chodzi o wymianę autografów i może może 😊 zrobić pierwszy krok do pojawienia się nowych przypinek (PIN) w mojej kolekcji - jak widzicie dzieje się 😃

21 MARZEC - WIOSNA CZAS START:
No i stało się !!! Trochę jestem spóźniony wiem i pewnie o tym wiecie ale wczoraj mieliśmy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Pogoda za oknem jakoś kiepsko to przypomina ale miejmy nadzieje że aura się poprawi 😎

Pamiętajcie że w tą sobotę (25.03.) w nocy zmienia się czas z zimowego na letni i zmieniamy zegarki z godziny 2:00 na 3:00.

Co do dzisiejszych gadżetów to dzień rozpocząłem od wizyty Pocztexu z paczką a około godziny 12:25 jedną kopertę otrzymałem od listonosza - kurcze 😐😒😐 dalej ani widu ani słychu po moich wysłanych listach o autografy.  Najbardziej zastanawiam się co mogło się stać z moimi wspomnianymi już listami, które wysłałem: 3x 26 grudnia, 2x 8 stycznia i 3x 26 stycznia TE NAJSTARSZE CZASOWO😐 Są trzy możliwe opcje: 1) długo trwa zdobycie podpisu od gwiazdy, 2) list zaginął - choć jeżeli ceny za znaczki poszły w górę to powinna w tą samą stronę iść jakość usług u narodowego operatora pocztowego jakim jest Poczta Polska 3) ta najgorsza typu - ktoś się nie bał i moje listy... (dalej dokończcie sobie sami 😏). W czasie gdy pisałem ten wpis na blogu otrzymałem informacje mailową o przekazaniu paczki kurierowi która została do mnie wysłana - chodzi o pierwszą firmową współprace z moim blogiem, jutro pewnie się pojawi 😊😀😊

OK nie będę się dalej rozpisywać i od razu jedziemy z prezentacją dzisiejszej mojej paczki i koperty 3,2,1 GO...


Pierwsza paczka Pocztex okazała się być zakupową ze zdjęciami, które parę dni temu zamówiłem,
A w pierwszej paczce było:
- 25 zdjęć gwiazd które przeznaczę na autografy,


Druga i ostatnia na dziś koperta jest od Tomasza Gryca.
Tomasz Gryc - polski kierowca rajdowy. Od 2005 roku jeździ w Mistrzostwach Polski. Zdobywca 4 tytułów mistrzowskich w 2011 roku. Wicemistrz Polski w klasie 6 z 2012 roku oraz Mistrz Polski w klasie 3 z 2014 roku. Tomasz Gryc karierę rajdową rozpoczął od startów Fiatem 126p w RALLY ZOOM - KJS, zdobywając licencję sportową. W kolejnych latach startował Fiatem Cinquecento, Oplem Astrą GSI i Renault Clio Sport. W 2010 roku zmienił rajdową broń na Citroëna C2 R2 Max.

W drugiej i ostatniej kopercie była:
- pocztówka z autografem Tomasza Gryca,


Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

2 komentarze:

  1. Ja dziś pozytywa dostałem. Będę miał polar :) Tylko nie wiem jaki rozmiar. Może się wcisnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polar bardzo dobra rzecz - GRATULACJE ;-) Ja też kiedyś dostałem od pewnej firmy polar i bardzo się z nim polubiłem w te duże zimowe mrozy co nawiedziły Polskę.

      Usuń