środa, 29 marca 2017

Środowe - 3 listy/paczki, autografowe

Dziś mamy 29.03.2017r. Od rana w Siedlcach była ładna podoba, choć teraz gdy piszę ten wpis trochę (nawet więcej niż trochę) pokropił deszcz. Dziś miałem trochę spraw na głowie do załatwienia ale udało mi się także wysłać 6 nowych listów z prośbami o autografy - pozwolicie że nie powiem gdzie wysłałem bo nie chce zapeszyć, jak coś to Was poinformuje na blogu 😀


TRZECIE URODZINY:
Jak wiecie czas leci szybko a galerii handlowej w moim mieście Siedlce dziś wybiły - 3 urodziny !!!

Galeria Siedlce (Piłsudskiego 74, 08-100 Siedlce) - to pierwsza w regionie galeria handlowa: 140 sklepów, 15 lokali gastronomicznych, 5-salowe kino, klub fitness. Integralną cześć kompleksu stanowi zabytkowy budynek Narodowego Banku Polskiego, projektu Mariana Lalewicza, gdzie swoje miejsce znalazły biura i klimatyczne knajpki. Rolę letniego ogródka lokali spełnia nowa miejska przestrzeń – Plac Bankowy. To także miejsce wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, na co dzień doskonałe na chwilę relaksu i odpoczynek.


Z okazji 3-cich urodzin Galerii Siedlce chciałbym życzyć Właścicielom, Pracownikom i Najemcom wszystkiego co najlepszego, aby galeria dalej rozwijała się w tak szybkim tempie jak teraz.

Co do dzisiejszych przesyłek to rano zameldował się u mnie Pocztex z paczką a po powrocie do domu około godziny 15:00 zauważyłem że coś od siebie zostawił dla mnie również listonosz - 2 koperty + rachunek 😏 Także dziś pojawiło się dwie pozytywne odpowiedzi na moją prośbę W KOŃCU (urzędowa i firmowa + informacja o przekazaniu mojego maila do odpowiedniej osoby) - szczegóły wkrótce.

OK wiem nie będę się dalej rozpisywał i od razu przejdę do prezentacji moich dzisiejszych 3 listów/paczek 3,2,1 LECIMY...

PS: Jak zawsze mile widziane są Wasze komentarze pod moimi wpisami !!!


Pierwsza paczka Pocztex jest od klubu piłkarskiego Zagłębie Lubin S.A.
Zagłębia Lubin S.A. - polski klub piłkarski z siedzibą w Lubinie, występujący w Ekstraklasie. Dwukrotny Mistrz Polski; sezonu 1990/91 i 2006/07 oraz zdobywca Superpucharu Polski w 2007. W Tabeli wszech czasów Ekstraklasy Zagłębie zajmuje 10 miejsce. Sponsorem tytularnym klubu jest KGHM Polska Miedź.

A w pierwszej paczce było:
- duży plakat z autografami zawodników Zagłębie Lubin,


!!! Dziękuje bardzo za pocztówkę z autografami i wsparcie mojej kolekcji !!!

Jak zdobyty: mail,
Ile czekałem: -,
Szczegóły: Oryginał,

Drugi list jest od Anny Karczmarczyk.
Anna Karczmarczyk - polska aktorka, w 2016 roku ukończyła studia na Akademii Teatralnej w Warszawie. Zadebiutowała na ekranie w 2003 roku występem w serialu Na Wspólnej emitowanym w TVN. Od 4 marca 2016 do 13 maja 2016 roku brała udział w piątej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Jacek Jeschke. Zajęli 1. miejsce. Jako pierwsza para w historii programu już w pierwszym odcinku zdobyli 40 punktów. Obecnie Anię można zobaczyć między innymi w serialu: "Na dobre i na złe" jako: doktor Ola Pietrzak.

W drugim liście było:
- zdjęcie z autografem Anny Karczmarczyk,


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcie z autografem i wsparcie mojej kolekcji !!!

Do Ani wysłałem pierwszy list dawno temu, już myślałem że nie dotarł do adresata. Dlatego wysłałem drugi list na adres Teatru Kwadrat i jak widać udało mi się zdobyć dwa autografy z dwóch adresów. To nic 😀 drugi autograf pójdzie na wymianę.

Jak zdobyty: list,
Ile czekałem: -,
Szczegóły: Oryginał,

Trzecia i ostatnia koperta jest od redakcji Faktów TVN.
Fakty (TVN) - program informacyjny telewizji TVN. Program emitowany jest na kanałach TVN, TVN24 i TVN24 BIS oraz w rozdzielczości HDTV (1920x1080 z przeplotem) na kanale TVN HD i TVN24 HD codziennie o godzinie 19.00. Pierwsze wydanie programu ukazało się 3 października 1997. Wcześniej jednak Fakty były emitowane w regionalnej stacji TV Wisła, która 3 października 1997 została wcielona do TVN-u. Współtwórcami – i pierwszymi prowadzącymi programu – byli Tomasz Lis i Grzegorz Miecugow. Od 1 maja 2006 do 10 marca 2015 redaktorem naczelnym „Faktów” był Kamil Durczok. Obecnie programem kieruje Adam Pieczyński. 2 marca 2009 rozpoczęto emisję „Faktów” w formacie 16:9 na antenie TVN HD. Od 3 października 2012 roku „Fakty” nadawane są z studia telewizyjnego przystosowanego do emisji w standardzie HD.

A w trzeciej i ostatniej kopercie było:
- 4 zdjęcia z autografami prowadzących Fakty TVN: Grzegorz Kajdanowicz, Piotr Marciniak, Justyna Pochanke i Anita Werner,


PS: Odpowiadając na pytanie Pana Piotra Marciniaka: skąd wziąłem takie fajne zdjęcie ? Odpowiadam z internetu - wystarczyło poszukać, czasami udaje się coś fajnego znaleźć ja to zdjęcie.
POZDRAWIAM


!!! Dziękuje bardzo za zdjęcia z autografami i wsparcie mojej kolekcji !!!!

Jak zdobyty: list,
Ile czekałem: miesiąc i 4 dni,
Szczegóły: Oryginał,


I dziś oto oficjalnie udało mi się zdobyć autografy od wszystkich prowadzących największe programy informacyjne w trzech telewizjach:

Wiadomości (TVP 1, 19:30)
 Michał Adamczyk, Danuta Holecka i Krzysztof Ziemiec


Wydarzenia (Polsat, 18:50)
Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała


Fakty (TVN, 19:00)
Grzegorz Kajdanowicz, Piotr Marciniak, Justyna Pochanke i Anita Werner,


Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

2 komentarze:

  1. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2017/03/krzysztof-dzierma.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;-) A na twojego bloga jasne że wpadnę i zapiszę go sobie na listę ULUBIONYCH ;-)
      POZDRAWIAM

      Usuń