piątek, 7 kwietnia 2017

Piątkowe - 2 przesyłki, autografowa i firmowa

Dziś mamy 7.04.2017r. Witajcie w nowym wpisie na blogu !!! Nowe przesyłki przychodzą, więc nie ma co robić sobie zaległości i na bieżąco (w miarę wolnego czasu) trzeba prezentować je na blogu - szczegółu już za chwilę 😉 Jutro wybieram się na otwarcie jednego w moim mieście nowego marketu spożywczo/przemysłowego, może uda mi się coś z gadżetów otrzymać ZOBACZYMY - choć jeżeli uważnie śledzicie mojego bloga to wiecie że raz już otrzymałem od tej sieci sklepów ich gadżety 😀

ŚWIĘTA TUŻ TUŻ:
Jak wiecie Święta Wielkanocne zbliżają się do nas wielkimi krokami. Trzeba zrobić w domu porządek, przygotować się do świąt itp. rzeczy. Dlatego w najbliższym tygodniu a przeważnie w Wielki Czwartek i Piątek mogą być (choć nie muszą) opóźnienia w prezentacji nowych przesyłek i paczek - liczę na wyrozumiałość w tej kwestii 😟 

Wszystkie informacje o nowych postach, nowościach i możliwych opóźnieniach są umieszczane także na
Zachęcam do kliknięcia LUBIĘ TO ->

Jeżeli chodzi o ten piątkowo/gadżetowy dzień to dziś od listonosz otrzymałem 2 nowe przesyłki. W czasie pisania tego wpisu na mojej skrzynce mailowej pojawiła się jedna nowa firmowa pozytywna odpowiedź na moją prośbę - nie jest źle 😁 W dalszym ciągu oczekuje na moje 3 wymiany autografów, pewnie zjawią się w poniedziałek - mam nadzieje.

Tak wiem, wiem kończę to swoje exposé i od razu przechodzę do prezentacji moich dzisiejszych dwóch przesyłek 3,2,1 WYŻEJ, MOCNIEJ, WYSOKO...

PS: Jak zawsze mile widziane są wasze nowe komentarze pod wpisem - z góry dzięki 🙋🙌


Pierwsza koperta jest od Zenona Martyniuka.
Zenek Martyniuk - polski muzyk i piosenkarz związany z gatunkiem disco polo, nazywany „Królem Disco Polo”, wokalista zespołu Akcent. Występował w zespołach „Akord” i „Centrum”. W 1989 roku założył razem z Mariuszem Anikiejem zespół „Akcent”. W latach 1991–1993 po wyjeździe Mariusza Anikieja do Belgii występował w zespołach Ex-Akcent razem z Henrykiem Mellerem (byłym perkusistą Czerwono-Czarnych) oraz w zespole Crazy Boys. Po powrocie Mariusza Anikieja do Polski reaktywował zespół „Akcent”, którego wokalistą jest do dnia dzisiejszego. Nazwa zespołu wywodzi się od pierwszych liter nazw „Akord” i „Centrum”. Występował gościnnie w zespole Select, nagrał też jeden album w duecie z Waldemarem Oksztulem. Jest jednym z najpopularniejszych wokalistów gatunku disco polo oraz uważany jest za czołowego przedstawiciela nurtu discopolowo-cygańskiego. Do jego najbardziej znanych utworów należą m.in. „Gwiazda”, „Królowa nocy”, „Pragnienie miłości” czy „Przekorny los”. W 2014 roku została wydana jego piosenka pod tytułem „Przez Twe oczy zielone”, która odniosła duży sukces na portalu YouTube. Potrafi też śpiewać w języku romskim.

A oto najnowszy HIT od grupy Akcent - Czekam na Ciebie 😎

A w pierwszej kopercie były:
- 2 zdjęcia z autografem od Zenona Martyniuka,


!!! Dziękuje bardzo za dwa zdjęcia z autografem oraz wsparcie mojej kolekcji !!!

Jak zdobyty: list,
Ile czekałem: 7 dni,
Szczegóły: Oryginały,

W swojej kolekcji mam już pocztówkę z autografem Zenka Martyniuka, ale z z racji tego że lubię zespół Akcent postanowiłem wysłać do Zenka dwa ładne zdjęcia do podpisu - jak widać Zenek pozytywnie i szybko rozpatrzył moją prośbę 😀😊😉

Trochę tych skarbów od Króla muzyki Disco Polo Zenona Martyniuka i zespołu Akcent udało mi się nazbierać:


Druga i ostatnia na dziś jest od dilera marki Hyundai Stawowy Sp. z.o.o. (Czarna 22, 43-300 Bielsko-Biała).

Stawowy Sp. z o.o. (dawniej Ed-Car Sp. z o.o.) na rynku motoryzacyjnym Podbeskidzia jest nieprzerwanie od 1996 roku. Jako autoryzowany dealer i serwis marki Hyundai w swojej ofercie posiada dwa salony mieszczące się: w Bielsku-Białej (ulica Czarna 22) i od 25 września 2014 roku nowy salon w Rybniku (ulica Gliwicka 114) - nowoczesny budynek zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami koreańskiej marki i może pretendować do miana obiektu MODERN PREMIUM. Celem firmy jest bycie zaufanym partnerem dla klientów, oraz kontrahentów w motoryzacji oraz poza nią. Wytyczony cel firma chce realizować bazując na wartościach takich jak: klient, wyzwanie, współpraca, ludzie, środowisko.


Firma oferuje:
- sprzedaż samochodów nowych marki Hyundai,
- skup i sprzedaż samochodów używanych różnych marek,
- możliwość pozostawienia w rozliczeniu samochodu używanego dowolnej marki,
- atrakcyjne kredyty i leasingi na zakup nowych i używanych samochodów,
- preferencyjne ubezpieczenia samochodów w zakresie: OC, AC, NNW,
- sprzedaż flotową samochodów nowych,
- wynajem samochodów,

Serwis świadczy usługi między innymi:
- naprawy samochodów nowych i używanych wszystkich marek,
- kompleksowe naprawy powypadkowe,
- samochód zastępczy na czas trwania naprawy,
- serwis ogumienia,
- sprzedaż części zamiennych, akcesoriów samochodowych i materiałów eksploatacyjnych,
- przyjmowanie i rozliczanie szkód komunikacyjnych,
- specjalne pakiety rabatowe dla stałych Klientów,

W ciągu tych 20 lat istnienia na rynku motoryzacyjnym firma Stawowy została laureatem licznych nagród i wyróżnień takich jak: Najlepszy Dealer Hyundai w Europie, Dealer Roku 2014, 2015 czy też Dealer Frontier. O więcej informacji na temat firmy odsyłam i zapraszam na stronę internetową lub na fanpage'a.

W drugiej i ostatniej przesyłce znalazłem:
- etui na dokumenty,
- breloczek,
- smyczka,


Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz