wtorek, 11 kwietnia 2017

Wtorkowe - 2 przesyłki, urzędowa i firmowa

Dziś jest 11.04.2017r. (Dzień Radia) Po wczorajszych 8 przesyłkach, dziś mam dla Was trochę słabszy wyniki w postaci 2 nowych przesyłek od listonosza - szczegóły już wkrótce 😉 Aura za oknem nas dziś nie rozpieszcza i na dodatek tego od wczorajszego wieczoru nabawiłem się jakiegoś bólu nogi w okolicach kostki - nie wiem skąd, może gdzieś sobie ją przygniotłem 😏

Na takie pochmurne i senne dni mam dobrą dawkę mocy od Króla Zenona:


😁 Drugi taki Energy Drinki od Króla grzeje się właśnie w lodówce - będzie w zapasie 😁

ŚWIATOWY DZIEŃ RADIA:
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Radia 😀 Z tej okazji dla wszystkich redakcji stacji radiowych tych ogólnopolski, regionalnych i internetowych składam: Wszystkiego Najlepszego dla pracowników i coraz większej góry słuchaczy 😉😊😀 A czy macie swoje ulubione stacje radiowe ? Ja kiedyś miałem okazje zobaczyć Polskie Radio od kuchni w czasie jednej z wycieczek szkolnych 😀 nawet moja grupa była parę chwil na antenie ówczesnego Polskiego Radia BIS -> Czwórka Polskie Radio -> dziś Polskie Radio 24.


KOLEKCJA AUTOGRAFÓW:
W sobotę wieczorem w końcu przyłożyłem się i poukładałem na nowo moje autografy o większym kształcie niż te w formie pocztówk czy zdjęć. Nie muszę Wam ukrywać że autografy przechowuje w dwóch albumach na zdjęcia i w koszulkach w segregatorze. Jutro planuje zakupić sobie taki mniejszy segregator aby zrobić miejsce na nowe okazy w kolekcji. Co do nowych autografów to dziś wstępnie ustaliłem sobie do kogo planuje wysłać moje nowe prośby listowe - mam już łącznie 17 takich adresów do gwiazd.

To co, chyba najwyższy czas przejść do prezentacji moich dzisiejszych dwóch przesyłek. Jeżeli nie macie nic przeciwko to ZACZYNAMY 3,2,1 S*T*A*R*T...


Pierwsza koperta jest od Urzędu Gminy Pleśna - Gmina wiejska w województwie małopolskim, powiat tarnowski. W latach 1975–1998 gmina położona była w województwie tarnowskim. Siedziba gminy to Pleśna.

Gmina Pleśna: to miejsce dla turystów, którzy poszukują pięknych pagórkowatych krajobrazów, otwartych przestrzeni, ciekawostek przyrodniczych i historycznych. Urozmaicone ukształtowanie terenu sprzyja uprawianiu turystyki aktywnej - pieszej, rowerowej, konnej oraz narciarstwa biegowego. Dla turystów przygotowano 5 szlaków turystycznych pieszych oraz 4 dobrze oznakowane trasy rowerowe o łącznej długości 24 km. Zmotoryzowanym turystom poleca się Szlak Niepodległości Tarnów - Kąśna Dolna - Dworek Paderewskiego. Uroki gminy można podziwiać także z drogi wodnej szlakiem kajakowym na Dunajcu. Na terenie gminy znajduje się wiele miejscowości stanowiących punkty wyjściowe atrakcyjnych wycieczek w grupę Wału, Lubinki, Ostrej Góry, Słonej Góry, Tuchowa, Ciężkowic i Jamnej. Gmina posiada dogodne połączenie komunikacyjne z Tarnowem, Krakowem, Nowym Sączem i Krynicą.
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-) 

A w pierwszej kopercie było:
- folder reklamowy,
- przypinka (PIN) kolejna 1587 w kolekcji !!!


Druga i ostatnia na dziś przesyłka jest od firmy z branży budowlanej.
W drugiej i ostatniej przesyłce znalazłem:
- dmuchana piłka,
- 3 smyczki w tym jedna w formie centymetra,
- 2 długopisy,
- 2 breloczki,
- miły list,


Podziękowania za przesyłkę przesyłam dla działu marketingu tej firmy 😊

Nadawcom dzisiejszych przesyłek i paczkę Dziękuje Bardzo 😊 Serdecznie zapraszam do komentowania moich wpisów oraz do polubienia fanpage bloga „Gadżety na dobry dzień”.
 A Wy co dzisiaj dostaliście ? Życzę wypchanych skrzynek pocztowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz