sobota, 23 grudnia 2017

Sobota z 1800, 1900 i 2000-ną przypinką (PIN) w kolekcji - wpis numer 595


Witajcie Serdecznie 😎 Dziś mamy 23 grudzień 2017r. W to sobotnie przedświąteczne popołudnie chciałbym Was zaprosić na mój nowy wyjątkowy wpis na blogu. Zróbcie sobie 5 lub więcej minut przerwy na odpoczynek, wypijcie kawę, herbatę lub inne napoje (oczywiście bezalkoholowe😂) i zapoznajcie się z moim nowym wyjątkowym postem 😀 Jak wiecie z piątkowego wpisu w tym tygodniu moja kolekcja przypinek (PIN) powiększyła się o dużą ilość PIN-ów - dzięki dwóm firmom 😀 Pozwoliło to aby dziś mógłbym się z Wami spotkać i razem świętować 1800, 1900 i 2000-czną przypinkę (PIN) w kolekcji !!!

!!! 😀 ZAPRASZAM NA WPIS 😀 !!!

Kilka słów historii mojej kolekcji wpinek:
Moja kolekcja przypinek (PIN) powstała 16 lutego 2015r. W ciągu tych dwóch lat udało mi się uzbierać łącznie aż 2041 wpinek z herbami: powiatów, miast, gmin, ale i również: patriotyczne, partie polityczne, instytucje, związki sportowe, sportowe, motoryzacyjne, firmowe, miasta zagraniczne jak i inne. Cieszę się bardzo że przez ten czas kilku lat mojego kolekcjonowania udało mi się uzbierać tak imponującą kolekcję.


Cały czas jestem otwarty na nowe PIN-y. Jeżeli jest ktoś, kto posiada takie przypinki (PIN) i chciałby mi je powierzyć w takim razie zapraszam do kontaktu. Chętnie też nawiąże współprace na zasadzie wymiany PIN-ów. Cały czas aktualne zdjęcie przypinek (PIN) i buttonów są dostępne pod linkiem  

Kontakt do mnie znacie: mail lukasz.stanczuk24@interia.pl, lub przez wiadomości prywatne na fanpage Bloga

Oto i moja kolekcji przypinek (PIN) na dzień 23 grudzień 2017:


A tak wygląda cała moja kolekcja PIN-ów w ciekawej grafice:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz