sobota, 26 października 2019

Sobota z uporządkowaną na nowo kolekcją przypinek PIN - wpis numer 839


Dziś jest 26 października (SOBOTA) Witam Was Bardzo Serdecznie - fajnie że jesteście 😍😘 O czym będzie dzisiaj mowa na blogu ? A o prezentacji mojej kolekcji przypinek PIN po uporządkowaniu. Tak to właśnie dzisiaj (wcześniej niż myślałem) mam dla Was łącznie 28 nowych zdjęć (bo ostatnie jest grupowe) tablic z PIN-ami na nowo podzielonymi i przybitymi. Tak mogę Wam śmiało powiedzieć, że kolekcja na dzień dzisiejszy liczy aż 2677 wpinek. Więcej informacji jak przebiegały porządki przedstawie Wam za chwilę 😀

JESTEM CIEKAWY CZY SPOŚRÓD HERBÓW POWIATÓW/MIAST/GMIN ZNAJDZIECIE TAKŻE TE SWOICH MIEJSCOWOŚCI GDZIE MIESZKACIE ?

UPORZĄDKOWANIE:
Mówi się, że generalne porządki robi się albo na wiosnę, albo na święta. Ja natomiast postanowiłem w końcu doprowadzić moją kolekcję przypinek PIN do ładu. Nie ukrywam, że miałem z nią dużo pracy, musiałem kolejno: odpiąć wszystkie wpinki, przemyć je, podzielić na różne kategorie, wszystkie herby miejscowości przydzielić do odpowiednich województwa/powiaty, następie przygotować oraz okleić na nowo tablice i powoli je przybijać. Muszę przyznać, że na początku trochę się przeraziłem jak zobaczyłem, że tych metalowych znaczków nazbierało się całe pudełko po butach 😬 - ale po wielu nieprzespanych nocach udało się dojść do końca (żartuje 😂😁😂). Co zauważyłem: na pewno to że po uporządkowaniu pojawiło się więcej tablic (o 3 więcej), udało się także zlokalizować około 10 wpinek dublujących się (zasiliły te na wymianę).

Jeżeli chodzi o herby miejscowości to są one podzielone według następującego klucza:

Papierowa nazwa województwa - herb/przypinka z logotypem województwa - herby miast na prawach powiatu - cyfry to są alfabetycznie poukładane nazwy powiatów należącego do tego województwa (mam je na kartce - jak chcecie to mogę jej dodać), kreska niebieska to wpinka z herbem powiatu, zielona to miasta a czerwona to gminy.


Patrząc także na mapę z herbami powiatów i miast na prawach powiatu to moja kolekcja tak się prezentuje (białe plamki to zakryte herby, które posiadam w kolekcji).


Cały czas jestem otwarty na nowe PIN-y. Jeżeli jest ktoś, kto posiada takie przypinki i chciałby mi je powierzyć takie osoby zapraszam do kontaktu ze mną. Wpinki czasami lubią się powtarzać 😀 dlatego poniżej prezentuje te okazy, jakie na dzień dzisiejszy mogę Wam innym kolekcjonerom zaoferować na wymianę - zawsze aktualne zdjęcie znajdziecie na stronie -> Na wymianę.


Kontakt do mnie znacie: 


* wiadomości prywatne na fanpage'u bloga:


* formularz kontaktowy na blogu,

PS: Dajcie znać w komentarzach jak teraz podoba Wam się moja kolekcji i czy było warto poświęcić kilka dni na jej uporządkowanie ?

A oto moja kolekcja przypinek PIN na dzień 26 października 2019r.:



I tradycyjne przedstawienie moich zbiorów w specjalnej wspólnej grafice:


Na dziś to wszystko 😀 Kolejny gadżetowy wpis już wkrótce (obserwujcie bloga i inne moje profile społecznościowe).

4 komentarze: