sobota, 6 maja 2017

Foto relacja z X Siedleckiego Jarmarku Świętego Stanisława (5-6 maja 2017r.) - wpis numer 499


Witam Was Serdecznie 6 maja 2017r. W ten pogodny i słoneczny sobotni dzień (moja stacja pogody pokazuje równo 34 stopnie na plusie) 😎 Dziś tak jak się umawialiśmy wczoraj, mam dla moją foto relację z X Siedleckiego Jarmarku Świętego Stanisława do zaprezentowania 5-6 maj 2017 rok (wpis z dużą ilością zdjęć). Cieszę się także bo czas leci, wpisy za wpisem także a licznik postów na blogu bije swoim rytmem - i 500 wpis już za chwilę nam się będzie kłaniał 😁

 Już jutro będziemy mieli dwie okazje do świętowania: 1)1600 Przypinka (PIN) w kolekcji, 2)500 wpis na blogu (czyli do 1000-ca już blisko - połowa już za nami).

Zapraszam na moją relację z Jarmarku:

X Siedlecki Jarmark Świętego Stanisława - otwarty:
Jarmark Św. Stanisława - to impreza co roczna o charakterze targowo-wystawienniczym, wychodząca naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom lokalnych twórców i rzemieślników, posiadających bogaty dorobek kulturowy, nie eksponowany dotychczas na ponadlokalnym poziomie. Jarmark odbywa się  5 i 6 maja na Placu Sikorskiego i przyległych ulicach.


A oto kilka zapowiadanych zdjęć, które przykuły moje oko:


Z gadżetów na Jarmarku udało mi się zdobyć:
- model samochodu Wołga GAZ 3102 (kupić),
- pocztówkę z autografem Macieja Staręgi (pochodzi z Siedlec),
- 2 smyczki (siedleckich szkół),
- długopis,


I to wszystko na dzisiaj 😐 Jutro zapraszam Was na kolejny w ten weekend specjalny wpis z racji 1600-tnej przypinki (PIN) w mojej kolekcji POLECAM i POZDRAWIAM😀😊😉

2 komentarze:

  1. Ile kotów! Moja siostra byłaby zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po za kotami/zabawkami też było wiele fajnych rzeczy do oglądania i kupienia.

      Usuń